luni, 2 mai 2011

Sărbătoarea şi Bucuria Învierii Domnului nostru Iisus Hristos la Mănăstirea Vatopedu de pe Sfîntul Munte Athos



              Anul acesta Maica Domnului mi-a ajutat mult, am avut ocazia să vizitez Sfînta Mănăstire Vatopedu de pe Sfîntul Munte Athos, această mănăstire m-a impresionat cel mai mult, o mănăstire deosebită ce este condusă de Egumenul Efrem cu mare dragoste şi credinţă. Aici am simţit o dragoste deosebită care predomină între fraţii mănăstirii şi cu care se împart cu fiecare pelerin ce vizitează Sfînta Mănăstire. Aici am revăzut şi un călugăr din  Moldova, pe care m-am bucurat mult să îl văd aici. Cu adevărat Preasfînta Născătoare de Dumnezeu are grijă de acest Sfînt Locaş. Sunt multe de spus despre această mănăstire, mă bucur că există astfel de mănăstiri. Cred că fraţii de pe Sfîntul Munte şi din această Sfîntă Mănăstire Vatopedu nu vor uita să se roage pentru noi şi pentru mine păcătosul.

Niciun comentariu:

„Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine, păcătosul”